reklama

Nevypočuté výkriky

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nevypočuté výkriky

Poslané listy poslané sny

Nechcený výkrik do tmy

Prečkaná doba a zvuk lístia

Moja budúcnosť je fakt hmlistá

Pozerám niekam pozerám späť

Odrazu sa mi točí celý svet

Pozerám vpred a cítim máj

Bože aspoň nejaké znamenie mi daj

Kreslím si na kus papiera

Aj ten mi budúcnosť popiera

Vraj som sa zmenila pretiekli vody

Vraj nemám právo na správne kódy

Utieram si očí drsným perím

Každému slovu záchrany verím

Kľakám si na zem a padám dole

Nepadlo slovo na úrodné pole

Prebúdzam sa znova po tisíci krát

Nastal však neočakávaný zvrat

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Oči sú suché a duša pokojná

Telo vzpriamené postava dôstojná

Nemám viac prečo spomínať

Nemá ma už čo viacej dojímať

Nepoznám smiech a nepoznámslzy

Netuším prečo to ani nemrzí

Som strašne mrazivá mám až strach

Zo starej osoby zostal len prach

Prečkám si dobu prečkám si rok

Až potom urobím rozhodný krok

Dúfam však v slobodua zázrak

Vidím vo svete aký ten náznak

Konečne idem slobodná vpred

Viem že to však nie je lízať med

Potrebujem pomoc a potrebujemľudí

Niekoho kto ma každé ráno budí

Otváram sa dňom a otváram saživotu

Zabíjam smútok a zabíjamclivotu....

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu