reklama

Kde sme.....?!

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Kto som? Prečo sa v sebe vôbec nevyznám?

Veľký zmätok. Big Bang.

Hrôza pomyslieť.

Myšlienky sú slová a slová myšlienky?

Kto sa v tom má vyznať?

Som silná no aj slabá.

Prečo? Raz sme hore a raz dolu.

Čo je lepšie? Rub alebo líc?

Alebo nič?

Najlepšie nič. Veľké prázdne nič.

Ale aké má nič farbu? čiernu? Bielu?

Nič som ja, nič sme my a predsa sme všetko...

Nevyznám sa.

Kde som? Kde sme?

Prázdno...Všetko je prázdne.

Všetko má zmysel? Skrytý zmysel?

Ukáž mi ho. Nevieš kde je?

Je v tvojej hlave...

Niektoré bariéry sú len v našej mysli.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niekedy všetko je len myseľ.

Žeby MATRIX? Ach nie, dúfam, že nie.

Mám rada realitu a predsa je tak vzdialená.

Žijeme vo vlastnom svete.

Och zázračné. Dokážeme  tvoriť vlastné svety..

A v nich deti, hviezdy, kvety....

Chceme len vlastné svety...

Chceme uniknúť...

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu