reklama

Letná láska

Vezmi ma do kina alebo na pivo Nech nám nie je tak smutno a tak clivo

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Vezmi ma do kina alebo na pivo

Nech nám nie je tak smutno a tak clivo

Vezmi na do parku a do baru

Nech sa dostaneme trošku do varu

Vezmi ma na lúku na kúsok romantiky

Dostávať sa do tajov nevinnej erotiky

Vezmi na bowling nech ťa môžem poraziť

Nedovolím ti zase všetko pokaziť

Vezmi na biliard ktorý neviem hrať

Aj tak sa nehodlám tak rýchlo vzdať

Predvediem ti všetky svoje tajné zbrane

Ktoré sú pred pohľadmi iných schované

Vezmi na koncert rockovej kapely

Možno sa tam trošku osmelíš.

Vezmi ma na divadelné predstavenie

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Všetky možnosti sú ti otvorené

Vezmi ma na piknik do parku

A tam ti rozpoviem nie jednu rozprávku

Vezmi ma niekde do tvojho sveta

Nech nie som súčasťou len jedneho leta

Rozhýb sa konečne chlape

Nevidíš že nám to v celku klape?

Musím si ťa predsa nejako klofnúť

Ale neviem ako s tebou pohnúť

Nemožeš zostať do smrti sám

Ale ako ťa zbaliť mám?

Veď si na mňa zo 5 rokov čakal

A konečne si ma do svojej pasce vlákal

Tak ma pozvi do kina alebo na pivo

Nech nám nie je tak smutno a tak clivo.

Tak ma do šľaka vezmi do svojho sveta

Nech nie som súčasťou len jedného leta...

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu