reklama

(Ne)Nádeje

Neviem už v čo veriť mám Je to stále jedno či niekoho má alebo je sám Či som ako nedobytná pevnosť alebo dám....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Neviem už v čo veriť mám

Je to stále jedno či niekoho má alebo je sám

Či som ako nedobytná pevnosť alebo dám....

Chcela som konečne niečo nové zažiť

Ale už ma nebaví sa stále snažiť,

A stále niekoho strážiť

Aby mi neodplával s prvým prúdom,

ktorý bude vyhovovať jeho pudom.

Nie som prototyp dokonalej ženy

Ale to sa jednoducho nezmení

Nemám dokonalé miery a nádhernú tvár

Ale myslela som že predsa som len unikátny zjav.

Očividne nie som jedna z mála

Aj keď som si to tak rada nahovárala...

Nechcem prestať dúfať, že sa niekto zjaví

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Príde na to že ho so mnou v celku baví

A budeme spolu takí hraví

A nikdy sa nebudeme cítiť starí....

Vraj mam privysoko položenú latku

A že sa pchám tým nepravým do zadku

A oni ma ignorujú na oplátku...

Asi to prestanem všetko takto strašne riešiť

A budem jednoducho bez výčitiek žiť....

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu