reklama

Rozlúčka...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Chcem sa opäť zamilovať do tvojich čiernych vlasov

Nechcem aby si bol mojím krížom ale aj mojou spásou

Veriť ti opäť bez obáv a bezvýhradne

Ale všetko to stále viac a viac chladne....

Bola to vôbec láska tá fraška medzi nami?

Plávali sme niekde medzi realitou a našimi snami

Nikto sa nechcel vzdať pre toho druhého samého seba

A tak si vyberám život bez teba...

Chýbajú mi tie naše nesmelé pohľady

Tvoja ľahostajnosť a moje dohady

Dotyky ktorými precitlo moje telo

Až to všetko z nás vyvrelo...

Už mi neprejdeš nežne po kolene

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Už moje sny budú pred tebou navždy zatvorené

Neviem kto viac z nás to pokazil

Ale viem že také niečo si pred tým nezažil...

Zľakol si sa a správal ako malý chlapec

Dala som ti ruku ty si chcel len palec.

Nechávam ti slobodu a možno sa vrátiš

Aj keď viem že zablúdiš a iste sa stratíš...

A keď nie veď nič sa nedeje

Aj tak si mi zobral skoro všetky nádeje

Ja proste pôjdem ďalej skúšať šťastie

Či niekde v baroch, kostoloch alebo na uliciach rastie..

Chcela by som sa ešte poslednýkrát zamilovať do tvojich čiernych vlasov....

Bol si mojím krížom nie však mojou spásou..

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu