reklama

Už len len výmysli....

už len výmysli mi každý večer behajú po mysli....

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)


Chcela som ti napísať list na rozlúčku

No žiadne scény sa nekonali

Chcela som ti napísať otrepané frázy

Povedať ako ma ten pocit mrazí

No žiadne scény sa nekonali...


Skončilo sa to len tak mimochodom

Ako náhodné stretnutie pred obchodom

Ani si nezakýval pred odchodom

Neviem čo bolo vlastne dôvodom,

Že si to ukončil všetko rozchodom...


Je to už tak dávno hádam tisíc rokov

Milión zle šľapnutých krokov

A ani neviem čo je s tebou

Či sa zaoberáš nejakou vedou

Neviem či si vlastne šťastný ani

Vidím ťa vyrytého v mojej dlani

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Kvoli tebe nežijem dni len ich prežívam

Okolitý svet takmer vôbec nevnímam

Môžem si za to sama alebo môžeš za to ty?

Že si sa tváril ako nejaký svätý...

Je to tak dávno a je to stále vo mne

Tebe sa to ľahko povie

Hľadáš lásku a odháňaš ju od seba

Myslíš si že ma ti netreba....

Strašne chcem aby si to raz oľutoval

Aby si sa priplazil a prosil

Aby si zase po mne pokukoval

A aby som ta ja odkopla zo všetkých mojich síl...

Ja nechcem veľa len tak málo

Aby ta nespokojnosť a súženie vo mne prestalo

Každým dňom volať o pomoc....

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu