reklama

Inovať

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Inovať

Je čas na všetko zabudnúť

Čas fotky roztrhať

Prekážkam neuhnúť

Životom nemrhať

Mám dosť tých sebaklamov

Mám dosť tých fráz

Neposlaných telegramov

Nevítaný mráz

Je čas sa postaviť

A čas ísť vpred

Pocity netajiť

Obletieť svet

Jediné prekážky

Sú moje ironické narážky

Som svojím problémom

Nechcenou doménou

Počujem rásť trávu a vietorfúkaťNecítim horúcu kávu

Ani čas ťukať

Nie som viac iluzionista

Netvorím si svety

Nie som vôbec sebaistá

Nebehávam dlhé méty

Neriadim sa pravidlami

Nemám rada deň

Dešifrujem kaligramy

Prežívam svoj sen

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Neznášam byť spútaná

A neznášam byť sama

Nie som nikde vítaná

Som ako tá čierny vrana

Nerobievam kompromisy

A pritom som diplomat

Niekedy som ako mnísi

Protikladov automat

Som veľmi energická

A často pokojná Maximálne hysterická

A pričasto tajomná

Potrebujem objať

A dotyky neznášam

Dokážeš ma dojať

A ja ti iba prednášam....

Zdenka Olekšáková

Zdenka Olekšáková

Bloger 
  • Počet článkov:  19
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Mám Ďábla po boku, pořád vím, že tu je, jak nehmatatelný vzduch kolem mne se plouhá, polykám, dýchám ho, plíce mi spaluje, to od něho je ta věčná a hříšná touha. A někdy, neboť zná mou lásku k Umění, vtělí se do ženy a řekne: já tě svedu, a pod záminkami, jež stokrát obmění, vede mě svatoušek, k návyku hnusných jedů. A tak mě odvádí od Boha do pouští, kde dech mi selhává a síla opouští, kde pláně Nudy se táhnou na všecky strany; staví mi před oči, jež nechápou co chce, ty hadry zbrocené, ty otevřené rány a zakrvácené nástroje Destrukce (Baudelaire) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu